Bereikbaarheid
Wij zijn tijdens kantooruren telefonisch bereikbaar: 073-5470745 of per e-mail: info@supplyshop.nl
Op al onze transacties zijn onze algemene voorwaarden van toepassing. De voorwaarden zijn gedeponeerd bij de Kamer van Koophandel onder nr 57817995.
Prijzen
Alle vermelde prijzen zijn exclusief BTW en altijd onder voorbehoud van prijs-, model- / uitvoeringswijzigingen en typefouten. Onder € 75,- excl. btw worden € 8,50 orderkosten berekend. Vanaf € 75,- excl. btw franco levering.
Producten zoeken
U kunt op meerdere manieren producten zoeken: via Product zoeken, of Selecteer categorie. De mogelijkheid Product zoeken accepteert alle combinaties van trefwoorden: u kunt zoeken op partnummer van de producent, artikelnummer, fabrikant van het product of combinaties hiervan. In het geval van trefwoorden wordt er geselecteerd op de productomschrijving.
Mocht u vragen hebben of kunt u een product niet vinden, neemt u dan a.u.b. contact met ons op.
Bestellen
Wanneer u uw artikel heeft gevonden kunt u klikken op de button "bestel". Nadat u hierop gedrukt heeft wordt dit artikel direct in uw winkelwagen geplaatst. Hierna kunt u verder gaan met zoeken en bestellen, of u gaat naar uw winkelwagen om de bestelling te verzenden. Wanneer u nog geen klant bent, verschijnt wanneer u op de button afrekenen klikt een invoerscherm voor uw gegevens. Deze vult u in, vervolgens verzendt u de bestelling.
Offerte aanvragen
U kunt een offerte aanvragen via info@supplyshop.nl, of telefonisch 073-5470745.
Wij zullen u dan conform uw aanvraag een offerte doen toekomen.
Kan ik een artikel bestellen dat niet in de webshop voorkomt?
Ja, u kunt uw verzoek mailen naar: info@supplyshop.nl. U ontvangt z.s.m. bericht over levertijd en prijs.
Winkelwagen
In uw winkelwagen vindt u de reeds "bestelde" artikelen. Indien u het aantal wijzigt, klikt u op "opnieuw berekenen" om de totalen bij te werken. Wilt u een product verwijderen, zet dan een vinkje in de kolom verwijderen en klik op 'opnieuw berekenen'.
Overzicht van uw bestellingen
Een overzicht van uw bestellingen en reeds eerder bestelde producten kunt u bekijken in Mijn account.
Facturering
De gebruiker kan een eigen referentie opgeven bij het plaatsen van de bestelling. Deze referentie komt vervolgens terug op de orderbevestiging en de factuur. Bij iedere zending ontvangt u een pakbon. Daarnaast ontvangt u voor iedere zending per e-mail een factuur.
Wij raden u aan om de factuur zorgvuldig te bewaren voor eventuele garantieafhandelingen en ondersteuning door ons of de fabrikant/importeur.
De betaaltermijn is 14 dagen netto mits anders overeengekomen.
Wijzigen gegevens
U kunt zelf uw persoonlijke gegevens wijzigen. Ga hiervoor naar Mijn account en klik op Bedrijfsgegevens wijzigen.
Nadat u uw gegevens heeft gewijzigd klikt u op de button opslaan.
Wachtwoord
Wanneer u uw persoonlijke wachtwoord vergeten en/of kwijt bent kunt u bij Inloggen klikken op 'Wachtwoord vergeten?' U ontvangt een e-mail met verdere instructie.
Wachtwoord wijzigen
U kunt zelf uw persoonlijke wachtwoord wijzigen. Ga hiervoor naar Mijn account, Bedrijfsgegevens wijzigen. Hier vindt u uw persoonlijke gegevens terug, waaronder uw wachtwoord. Wanneer u uw wachtwoord wijzigt klikt u op de button opslaan.
Garantie
Supplyshop.nl levert alle artikelen met fabrieksgarantie. Informatie hierover treft u aan in de documenten bij het product. Indien u meer informatie wilt over garantie bij bepaalde producten richt uw vraag dan aan info@supplyshop.nl
Vragen en klachten
De webshop is ingericht om u optimaal van dienst te zijn. Wanneer er desondanks vragen of klachten zijn, verzoeken wij u vriendelijk deze per e-mail te sturen: info@supplyshop.nl. Houdt er s.v.p. wel rekening mee dat we in veel gevallen afhankelijk zijn van antwoorden van onze leveranciers met betrekking tot vervoer, levering uit voorraad en bestellingen bij fabrikanten.
Defecten en niet complete zendingen
1. Wat moet ik doen?
U meldt het defecte of niet complete product aan bij supplyshop.nl. Dit kunt u doen door middel van een e-mail naar info@supplyshop.nl, N.B! Een aantal fabrikanten levert zelf retourservice en garantieafhandeling, waarvoor u direct met hen contact kunt opnemen. Leest u hiervoor de informatie bij uw product.
2. Wat is de volgende stap?
Na ontvangst van uw e-mail nemen wij uw aanvraag in behandeling. Wij streven er naar om u uiterlijk de volgende werkdag een formulier met daarop het retournummer (RMA) te mailen. Vervolgens kunt u het product terugsturen. Het RMA-nummer formulier is 14 dagen geldig.
3. Waar moet ik aan denken bij het terugsturen?
Het is heel belangrijk dat u het product compleet, in de originele verpakking terugstuurt. Het product dient zorgvuldig en degelijk verpakt te zijn voor transport. Tenzij anders vermeld, dient een afgedrukte kopie van de orderbevestiging (via e-mail/post door Innovator naar u gestuurd) te zijn bijgevoegd. Verder dient het afgedrukte formulier met het RMA-nummer duidelijk zichtbaar in een envelop op de verpakking te zijn aangebracht. Producten zonder RMA-nummer formulier worden geweigerd! De producten moeten worden teruggestuurd naar het ons magazijn:
Supplyshop.nl
T.a.v.: Afd. RMA
Hoofdstraat 55
5481 AB Schijndel
Indien niet aan bovenstaande voorwaarden is voldaan, vervalt de garantie. Indien het product onzorgvuldig is verpakt, kunnen kosten voor herverpakking en reparatie worden doorberekend. Indien de fout aan onze kant ligt (niet compleet artikel of niet werkend), kunnen de artikelen kosteloos worden opgestuurd. In overige gevallen zijn de kosten voor verzending naar ons magazijn, voor uw rekening. U bent dan zelf verantwoordelijk voor eventuele schade of vermissing tijdens transport naar ons magazijn. Dit kan niet worden verhaald op onze transportverzekering.
4. Wat gebeurt er als ik het product heb teruggestuurd?
Na ontvangst van een door u verzonden product sturen wij u een ontvangstbevestiging per e-mail. Wij behouden ons het recht voor alle aangeboden producten te laten controleren om te bepalen of de klacht-/storingsmelding terecht is. Indien de opgegeven klacht/storing niet wordt geconstateerd, worden onderzoekskosten in rekening gebracht, eventueel vermeerderd met de kosten die door derde partijen aan ons worden berekend.
5. En hoe lang moet ik dan wachten?
Dat hangt af van de situatie. Er zijn 3 varianten:
5.1. Bij ontvangst blijkt de apparatuur niet te werken.
Hiervoor komen producten in aanmerking die binnen 3 weken na onze factuurdatum defect zijn en waarvoor de fabrikant een regeling kent. Deze zogenaamde "DOA-regeling" (Dead On Arrival) houdt in dat bij binnenkomst van het geretourneerde product wordt vastgesteld of het product terecht als DOA is gemeld. Bij acceptatie wordt direct een nieuw product gestuurd. Mocht het product echter niet in aanmerking komen voor deze regeling, wordt automatisch de normale garantieprocedure van kracht. Dit geldt ook voor producten waarvoor de fabrikant geen DOA-regeling kent. Let op! Indien u een nieuw product besteld voordat het defecte product als DOA is geaccepteerd, doet u dit op eigen risico.
5.2. De apparatuur vertoont defecten binnen de garantieperiode
Wij hanteren voor al onze producten de fabrieksgarantie vanaf het tijdstip van onze aflevering. Binnen deze periode nemen wij alle kosten van de garantieafhandeling op ons. Geretourneerde producten worden door de fabrikant gerepareerd. Bepaalde defecte producten worden direct omgeruild, zonder dat wij kosten in rekening brengen. De doorlooptijd bedraagt 3 weken, te berekenen vanaf de dag dat wij het product van u in ontvangst hebben genomen. Defecte producten waarvoor de fabrikant on-site garantie geeft, kunt u aanmelden, waarna zo spoedig mogelijk een afspraak voor een reparatie op locatie zal worden gemaakt. De doorlooptijd van een on-site garantieafhandeling bedraagt 1 tot 5 dagen (afhankelijk of er onderdelen besteld moeten worden), berekend vanaf de dag van aanmelding.
5.3 De apparatuur vertoont defecten buiten de garantieperiode
Deze afhandeling geldt voor producten die buiten de garantietermijn van de fabrikant vallen, niet bij ons aangekocht zijn of buiten garantie vallen wegens onzorgvuldig gebruik of onzorgvuldige verpakking voor transport naar ons. Vooraf worden alle kosten door middel van een schriftelijke prijsopgave voor akkoord aan u voorgelegd. Bij het niet akkoord gaan van de prijsopgave worden onderzoekskosten doorberekend, eventueel vermeerderd met de kosten die door derde partijen aan ons worden berekend. Ook hier bedraagt de doorlooptijd 3 weken, te berekenen vanaf de dag dat wij het product van u in ontvangst hebben genomen.
Overige retouren
Ondanks alle voorzorgsmaatregelen kan het voorkomen dat u een verkeerd artikel ontvangt, of reeds geannuleerd heeft en het artikel niet meer wenst te ontvangen.
1. Wat moet ik doen?
U meldt binnen 2 werkdagen na factuurdatum het te retourneren product aan bij supplyshop.nl Dit kunt u doen door middel van het retouraanvraagformulier, dat u volledig dient in te vullen. Het retourformulier kunt u aanvragen via info@supplyshop.nl.
2. Wat is de volgende stap?
Na ontvangst nemen wij uw aanvraag in behandeling. Na goedkeuring van uw aanvraag voorzien wij u binnen 48 uur per e-mail van een retourformulier met het RMA nummer, het zogenaamde Return Authorisation Form. Vervolgens kunt u het product terugsturen. Het RMA-nummer is 5 dagen geldig. Indien wij niet akkoord gaan met uw aanvraag, ontvangt u een e-mail met de reden van afwijzing.
3. Waar moet ik aan denken bij het terugsturen?
Indien de fout aan onze kant ligt, worden de artikelen bij u opgehaald. In overige gevallen draagt u zelf zorg voor de verzending. Alle geretourneerde producten dienen voor ons voor wederverkoop geschikt te zijn. Het is daarom heel belangrijk dat u het product kompleet, in de originele verpakking terugstuurt. Software waarvan de zegel van de verpakking verbroken is, wordt niet teruggenomen. Tevens dient een kopie van de orderbevestiging (via e-mail/post door Innovator naar u gestuurd) te zijn bijgevoegd. Verder dient het afgedrukte formulier met het RMA-nummer duidelijk zichtbaar in een envelop op de verpakking te zijn aangebracht. Tot slot dient het product zorgvuldig en degelijk verpakt te zijn voor transport. De producten moeten worden teruggestuurd naar ons centrale magazijn:
Supplyshop.nl
T.a.v.: Afd. RMA
Hoofdstraat 55
5481 AB Schijndel
Retourzendingen die niet voldoen aan deze criteria kunnen wij niet in ontvangst nemen. U bent zelf verantwoordelijk voor eventuele schade of vermissing tijdens transport naar ons magazijn. Dit kan niet worden verhaald op onze transportverzekering. Voor terugname van goederen wordt 10% kosten in rekening worden gebracht (met een minimum van € 35), indien de vergissing niet bij ons ligt.
4. Wat gebeurt er als ik het product heb teruggestuurd?
Afhankelijk van de reden van retournering krijgt u binnen 10 werkdagen (na binnenkomst product) een gehele of gedeeltelijke creditering van de factuur van het product.
Persoonlijk contact
Goede service
Eerlijke prijzen
Snelle levering
Groot assortiment
Eco producten
Orderkosten € 7,95
excl btw, bij alle artikelen in onze webshop